Hoe werkt het?


Entertrain decoratieverhuur verzorgt complete thema decoraties voor haar relaties , overwegend in Nederland en sinds de overname van Hombsch Argentur uit Aken ook zeer regelmatig in Duitsland.  Op het moment dat wij een complete decoratie verzorgen gaat dit meestal als volgt.

 

Inventarisatie wensen :

Een van onze medewerkers heeft een gesprek met u waarin ze de wensen inventariseren en in overleg met u een budget vaststellen. Wij bezichtigen, indien noodzakelijk, graag de locatie waar het evenement gehouden gaat worden. Ook bespreken we uw wensen met betrekking tot eventueel aangepast thema meubilair, licht en geluid etc. Zaken als laad en losruimte en de beschikbare ruimte zullen gelijktijdig worden getoetst.  

 

Offerte fase :

Entertrain levert vervolgens een complete en gespecificeerde offerte aan, eventueel voorzien van een impressie of plattegrond. U bepaalt in overleg met ons personeel van welke onderdelen u gebruik wenst te maken. Dit wordt vastgelegd in een schriftelijke bevestiging. 

 

Aanleveren materiaal :

Wij leveren onze materialen aan op de afgesproken plek, datum en tijd. Houdt er rekening mee dat we voldoende tijd en ruimte nodig hebben, om alles goed en compleet op te bouwen. Onze opbouwploeg zal op de afgesproken tijden de decoratie volledig opbouwen Hierna wordt alles uitgelicht en indien noodzakelijk ter plekke met brandwerend materiaal behandeld.

 

Uw evenement :

Tijdens het evenement kan het, met name bij erg grote projecten, wenselijk zijn om een extra kracht standby te hebben, om bijvoorbeeld het licht / geluid te bedienen of eventuele changementen door te voeren. Dit is in overleg mogelijk.

 

Afbreken materiaal :

Na het evenement worden de materialen afgebroken, ingepakt voor transport en vervoerd. Desgewenst schakelen wij een poetsploeg in.